Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Regulamin
Kontakt
Cennik
Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Regulamin

Regulamin

Sklep internetowy, działający pod adresem www.e-smyk.pl prowadzony jest przez firmę
„Blue-Kom” Dariusz Kuźniar ul. Chmielna 5, 37-700 Przemyśl


 

Najważniejsze punkty regulaminu:

  • Wszystkie podane w sklepie ceny zawierają podatek VAT

  • Zamówienia w sklepie można składać poprzez sklep internetowy

  • Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie wymaganych w formularzu danych oraz numeru telefonu umożliwiającego ewentualną weryfikację rzetelności złożonego zamówienia.

  • Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej według cennika przy produkcie lub własnym transportem

  • Dowód zakupu wysyłany jest meilem w dniu wysyłki towaru lub razem z towarem

  • Za zakupy w sklepie można zapłacić w następującej formie: przelewem - przedpłatą, za pobraniem przy odbiorze przesyłki oraz drogą elektroniczną poprzez elektroniczne płatności.

  • W terminie 14 dni od zamówienia towaru drogą wysyłkową, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyny . W tym celu należy wysłać formularz odstąpienia od umowy ,który wysyłany jest z towarem. Dalej należy zastosować się do pkt. III regulaminu.

  • Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia oraz do przedstawiania oferty sklepu. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty lub wykreślenia .Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014kty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.

I. Postanowienia ogólne

  1. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

Zamówienia można składać poprzez formularz dostępny w sklepie internetowym, jak również telefonicznie 533-533-220 lub 602-708-148 lub mailowo info@e-smyk.pl

  1. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez klienta. Również inne elementy oferty, jak zawartość zestawu, koszt dostawy oraz wszelkie pozostałe warunki są wiążące dla stron zgodnie z ich treścią z momentu złożenia zamówienia przez klienta.

  2. W przypadku złożenia zamówienia przez klienta drogą internetową (strona www, wiadomość e-mail) , momentem zawarcia umowy kupna - sprzedaży jest moment osobistego potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez obsługę sklepu (telefonicznie lub e-mailem).

  3. Przed dokonaniem zamówienia prosimy o dokładne przeczytanie opisu danego produktu w tym wszystkich opisów pod zdjęciami. Tytuły ofert jak ich zdjęcia często dotyczą liczby mnogiej produktów , natomiast wszystkie oferty w naszym sklepie zawsze posiadają ceny za 1szt danego produktu (na ilustracji zaś może widnieć liczba mnoga danego produktu)

  4. W przypadku złożenia zamówienia przez klienta telefonicznie, momentem zawarcia umowy kupna - sprzedaży jest moment przyjęcia zamówienia przez obsługę sklepu do realizacji.

II. Realizacja zamówienia

  1. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie wymaganych danych, umożliwiających otrzymanie przez klienta zamówionego towaru oraz numeru telefonu pozwalającego na weryfikację rzetelności złożonego zamówienia. Po przyjęciu zamówienia sprzedawca potwierdzi je pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Sklep może odmówić realizacji zamówienia, którego rzetelności nie udało się potwierdzić.

  2. Moment telefonicznego lub e-mailowego potwierdzenia złożenia zamówienia przez sprzedawcę jest też okazją do ewentualnego skorygowania błędnie podanych danych osobowych lub błędnie dokonanego zamówienia. Późniejsze dokonanie zmian w zamówieniu może być utrudnione, gdyż od momentu potwierdzenia zamówienia przez sprzedawcę zostaje ono skierowane do realizacji i towar może znajdować się już w drodze do zamawiającego. Niemniej, obsługa sklepu dołoży wszelkich starań, aby w każdym momencie, nawet po zawarciu umowy kupna - sprzedaży, umożliwić zamawiającemu zmianę danych do dostawy, a także (do momentu wysłania przesyłki) zmianę treści zamówienia.

  3. W uzasadnionych przypadkach sklep zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty .

  4. Warunki realizacjui zamówień nietypowych są każdorazowo ustalane z klientem indywidualnie.

  5. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem Kuriera. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy.

  6. Warunki sprzedaży detalicznej i wysyłki towaru za granicę są każdorazowo uzgadniane indywidualnie z klientem.

  7. Termin realizacji zamówienia w większości przypadków wynosi do 3 dni roboczych , natomiast sprzedawca zastrzega sobie prawo dostarczenia towaru do 14 dni po złożeniu zamówienia

  8. Dowód zakupu jest dołączany do przesyłki.

  9. W przypadku nie odebrania zamówionego przedmiotu zamawiający zwraca dwukrotność kosztów przesyłki sprzedającemu(transport do klienta + transport z powrotem do nadawcy)

  10. Za zakupy w sklepie można zapłacić w następujący sposób:

    a. Przelewem na rachunek bankowy.
    '' Blue-Kom” Dariusz Kuźniar ul. Chmielna 5 37-700 Przemyśl

ING BANK ŚLĄSKI

65 1050 1546 1000 0022 9674 1347

Towar wysyłany jest po wpłynięciu kwoty na rachunek.


b. Przy odbiorze, czyli za pobraniem. Przesyłka wysyłana jest niezwłocznie po weryfikacji poprawności podanych w zamówieniu

c. Kartą kredytową lub e-przelewem

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Przelewy 24”.

III. Gwarancja zwrotu towaru oraz bezpieczna przesyłka

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) odstąpienie od umowy sprzedaży bez podania przyczyny możliwe jest w terminie 14 dni od daty odebrania towaru , chyba że opis produktu stanowi inaczej.
    Za odstąpienie od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni uważa się dostarczenie odstąpienia zakupionego towaru do naszej siedziby właśnie w tym terminie.
    W tym celu należy w pierwszej kolejności wypełnić formularz który dołączany jest do każdej przesyłki razem z dowodem zakupu oraz o wysłanie go na adres „Blue-Kom” Dariusz Kuźniar, ul. Chmielna 5 37-700 Przemyśl. W drugiej kolejności należy dostarczyć zwracany towar do naszej siedziby nie przekraczając 14 dni. W sprawach związanych ze zwrotem towaru prosimy kontaktować się tylko mailowo , zaś kontakt ze strony „Blue-kom” następuje po otrzymaniu formularza odstąpienia od umowy wraz z towarem. Jeżeli opis produktu nie stanowi inaczej , towary na indywidualne zamówienie klienta lub składane pod indywidualny wymiar klienta nie podlegają zwrotowi.

    Paczki wysłane przed dostarczeniem formularza o odstąpieniu od umowy lub bez niego są zwracane do nadawcy na jego koszt

    Adres magazynu dla zwrotu towaru/wymiany znajduje się na początku regulaminu , zwrot zostanie przyjęty po otrzymaniu formularza odstąpienia od umowy lub wraz z nim.

  2. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu na koszt kupującego. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć swoje dane personalne, oraz wyraźne wskazanie numeru konta bankowego. Zwrot płatności następuje w przeciągu 14 dni momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej wraz z nieużywaną oraz wolną od wad zawartością. Przelew zwrotny jest równy wartości towaru oraz najtańszej możliwej wysyłki która była do wyboru na dzień zamawiania towaru

  3. W chwili odbierania towaru od kuriera klient jest zobowiązany do sprawdzenia zawartości przesyłki , a w przypadku stwierdzenia wad do spisania protokołu z kurierem. W protokole należy dokładnie wyszczególnić co dokładnie wpłynęło na uszkodzenie paczki (np. rozdarcie , przedziurawienie , zgniecenie , zarysowanie , upuszczenie paczki itp.).
    Podpisanie odbioru paczki bez jednoczesnego wypisania protokołu szkody jest jednoznaczne z potwierdzeniem przyjęcia towaru wolnego od wad (w takim przypadku klient może wysłać produkt na reklamacje już tylko na swój koszt, a jego wartość będzie obniżona po rozpatrzeniu reklamacji od 0% do 100% pierwotnej jego wartości)
    Po spisaniu protokołu z wyszczególnieniem przyczyny uszkodzenia , należy przesłać protokół mailem do siedziby firmy. Towar wówczas zostanie odebrany od klienta i wymieniony na wolny od wad lub zaproponowane zostanie inne rozwiązanie.

  4. W przypadku wykrycia nieprawidłowości w przesyłce (niezgodność towaru z zamówieniem) należy odesłać towar do naszej siedziby w przeciągu 3 dni od daty jego otrzymania pocztą polską. Wówczas koszty te zostaną zwrócone. A towar wymieniony. Po przekroczeniu wskazanego terminu wymiana lub zwrot nie będą możliwe.

  5. W przypadku wykrycia braków w towarze należy wysłać informacje na info@e-smyk.pl
    w przeciągu 3 dni od daty otrzymania przesyłki , po przekroczeniu tego terminu reklamacja nie będzie rozpatrzona.
    W przypadku bezpodstawnej reklamacji w tym jej nie uznania produkt odsyłany jest na koszt kupującego

  6. Reklamacje

 

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail:info@e-smyk.pl lub drogą pocztową na adres ul. Chmielna 37-700 Przemyśl .

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul.Chmielna 37-700 Przemyśl

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,

  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,

  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

 W sprawach związanych ze zwrotami towaru , odstąpieniem od umowy , brakami towarowymi , wymianą towaru , niezgodnością w towarze PROSIMY NIE KONTAKTOWAĆ SIĘ TELEFONICZNIE! Jeśli sprawa zaś nie znalazła swojego zastosowania w regulaminie , prosimy ją zgłosić mailowo na adres info@e-smyk.pl
 

IV. Ochrona danych osobowych

  1. Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia oraz przedstawienia oferty sklepu. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.

  2. Klient składając zamówienie zgadza się na otrzymywanie biuletynu , jego dane (adres e-mail oraz imię) mogą wówczas być wykorzystane w celu wysyłania biuletynu.

  3. Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.

  4. Dodatkowo, przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania Twoich danych dla celów podatkowych i rachunkowych.

  5. Przetwarzanie danych jest również potrzebne do dokonywania transakcji za pomocą PRZELEWY 24 dotyczących towarów sprzedawanych w sklepie

V. Postanowienia końcowe

  1. Adres korespondencyjny sprzedawcy jest następujący: UL. CHMIELNA 5 37700 PRZEMYŚL

  2. Niniejszy regulamin jest częścią treści zawieranej przez sklep oraz zamawiającego klienta umowy kupna - sprzedaży. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem z momentu złożenia przez klienta zamówienia. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z przesyłką potwierdzenia zamówienia.

  3. O wszelkich zmianach w niniejszym regulaminie obowiązujących czasowo (np. przerwa urlopowa) klienci informowani są w najbardziej widocznym miejscu na stronie głównej - w powitaniu.

  4. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

  5. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna - sprzedaży między sklepem a konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla adresu sprzedającego , tj Sąd Rejonowy w Przemyślu.

 


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu