Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Zwrot towaru
Kontakt
Cennik
Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Zwrot towaru

Gwarancja zwrotu towaru oraz bezpieczna przesyłka
  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) odstąpienie od umowy sprzedaży bez podania przyczyny możliwe jest w terminie 14 dni od daty odebrania towaru , chyba że opis produktu stanowi inaczej.
    Za odstąpienie od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni uważa się dostarczenie odstąpienia zakupionego towaru do naszej siedziby właśnie w tym terminie.
    W tym celu należy w pierwszej kolejności wypełnić formularz który dołączany jest do każdej przesyłki razem z dowodem zakupu oraz o wysłanie go na adres „Blue-Kom” Dariusz Kuźniar, ul. Chmielna 5 37-700 Przemyśl. W drugiej kolejności należy dostarczyć zwracany towar do naszej siedziby nie przekraczając 14 dni. W sprawach związanych ze zwrotem towaru prosimy kontaktować się tylko mailowo , zaś kontakt ze strony „Blue-kom” następuje po otrzymaniu formularza odstąpienia od umowy wraz z towarem. Jeżeli opis produktu nie stanowi inaczej , towary na indywidualne zamówienie klienta lub składane pod indywidualny wymiar klienta nie podlegają zwrotowi.

    Paczki wysłane przed dostarczeniem formularza o odstąpieniu od umowy lub bez niego są zwracane do nadawcy na jego koszt

    Adres magazynu dla zwrotu towaru/wymiany znajduje się na początku regulaminu , zwrot zostanie przyjęty po otrzymaniu formularza odstąpienia od umowy lub wraz z nim.

  2. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu na koszt kupującego. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć swoje dane personalne, oraz wyraźne wskazanie numeru konta bankowego. Zwrot płatności następuje w przeciągu 14 dni momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej wraz z nieużywaną oraz wolną od wad zawartością. Przelew zwrotny jest równy wartości towaru oraz najtańszej możliwej wysyłki która była do wyboru na dzień zamawiania towaru

  3. W chwili odbierania towaru od kuriera klient jest zobowiązany do sprawdzenia zawartości przesyłki , a w przypadku stwierdzenia wad do spisania protokołu z kurierem. W protokole należy dokładnie wyszczególnić co dokładnie wpłynęło na uszkodzenie paczki (np. rozdarcie , przedziurawienie , zgniecenie , zarysowanie , upuszczenie paczki itp.).
    Podpisanie odbioru paczki bez jednoczesnego wypisania protokołu szkody jest jednoznaczne z potwierdzeniem przyjęcia towaru wolnego od wad (w takim przypadku klient może wysłać produkt na reklamacje już tylko na swój koszt, a jego wartość będzie obniżona po rozpatrzeniu reklamacji od 0% do 100% pierwotnej jego wartości)
    Po spisaniu protokołu z wyszczególnieniem przyczyny uszkodzenia , należy przesłać protokół mailem do siedziby firmy. Towar wówczas zostanie odebrany od klienta i wymieniony na wolny od wad lub zaproponowane zostanie inne rozwiązanie.

  4. W przypadku wykrycia nieprawidłowości w przesyłce (niezgodność towaru z zamówieniem) należy odesłać towar do naszej siedziby w przeciągu 3 dni od daty jego otrzymania pocztą polską. Wówczas koszty te zostaną zwrócone. A towar wymieniony. Po przekroczeniu wskazanego terminu wymiana lub zwrot nie będą możliwe.

  5. W przypadku wykrycia braków w towarze należy wysłać informacje na info@e-smyk.pl
    w przeciągu 3 dni od daty otrzymania przesyłki , po przekroczeniu tego terminu reklamacja nie będzie rozpatrzona.
    W przypadku bezpodstawnej reklamacji w tym jej nie uznania produkt odsyłany jest na koszt kupującego

  6. W sprawach związanych ze zwrotami towaru , odstąpieniem od umowy , brakami towarowymi , wymianą towaru , niezgodnością w towarze PROSIMY NIE KONTAKTOWAĆ SIĘ TELEFONICZNIE! Jeśli sprawa zaś nie znalazła swojego zastosowania w regulaminie , prosimy ją zgłosić mailowo na adres info@e-smyk.pl


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu